۴ نفر از یک خانواده ۵ نفره در روستای الم جوق فریمان قربانی سیل شدند (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آبگرفتگی شدید در محور مواصلاتی روستای سلطان آباد خراسان رضوی (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) پرواز‌های مشهد براساس برنامه در حال انجام است (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) محور کاشمر _ نیشابور مسدود شد (۲۸ ادیبهشت ۱۴۰۳) حرکت هیچ قطاری از مبدا مشهد لغو نشده است (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) آخرین وضعیت هوای مشهد و خراسان رضوی (٢٨ اردیبهشت ١۴٠٣) بازدید استاندار خراسان رضوی از روستا‌های سیل زده فریمان+ عکس (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) گزارش شهردار مشهد بعد از ۲ روز عملیات مداوم| پیش بینی بودجه برای جبران خسارات ناشی از سیل مردم + فیلم رفع تمام آب‌گرفتگی‌ها در مشهد | آمادگی مدیریت شهری برای بارش احتمالی جمعه (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم آخرین وضعیت سیل در مشهد از زبان فرماندار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) قطعی برق در برخی از مناطق مشهد (۲۷ اردیبهشت۱۴۰۳) ویدئو| تخریب دیوار اراضی متعلق به آستان قدس در خیابان سپاه| آمادگی مشهد برای سیلاب احتمالی در روز جمعه (۲۸اردیبهشت۱۴۰۳) آغاز مجدد بارش شدید باران در مشهد | آماده‌باش تمام دستگاه‌های امدادرسان (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + فیلم پشتیبانی ویژه ستاد اجرایی فرامین امام(ره) از مناطق سیل زده خراسان رضوی و مشهد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: مجموعه شهرداری از کمک‌های جهادی حمایت می‌کند برآورد خسارت ۱۰۰ میلیاردتومانی سیلاب در کلات نادری (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رئیس پلیس راهور خراسان رضوی: بیشتر محور‌های مواصلاتی خراسان رضوی باز هستند + فیلم آخرین وضعیت سیل در نیشابور از زبان فرماندار (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) خسارت لوازم خانگی و ساختمان‌های تخریب‌شده سیل مشهد پرداخت خواهد شد روایت اهالی سپاه۶۹ منطقه سیدی مشهد از سیلی که زندگی‌شان را با خود برد (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + عکس
سرخط خبرها

اجرای جشن‌ها و برنامه‌های مذهبی در بوستان‌های سطح شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۵۶۸۲۱
  • ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۳
اجرای جشن‌ها و برنامه‌های مذهبی در بوستان‌های سطح شهر مشهد
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: در هر کدام از بوستان‌های حجاب، بهار، بهشت، نیلوفر آبی، گل‌آرا، اردیبهشت، سحر، کوهسنگی، پژوهش، ملت، رودپارک و نیلوفر بخشی از برنامه‌هایی، چون سرود، برنامه‌های طنز، مسابقه، بازی، تفریح و برنامه‌های مذهبی و قرآنی اجرا می‌شود.

سیدناصر نعمتی در گفتگو با شهرآرانیوز در خصوص برگزاری جشن‌های خانوادگی در بوستان‌های مشهد اظهار کرد: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان و نوروز، شهرداری جشن‌هایی را در بوستان‌های سطح شهر برنامه‌ریزی کرده که شامل اجرای گروه‌های سرود، برنامه‌های طنز، مسابقه‌های استیج، بازی‌ها، تفریح‌های خانوادگی از جمله برای کودکان و فرزندان خانواده‌ها و نورافشانی در برخی مکان‌ها است.

وی افزود: برنامه‌های مذهبی و قرآنی از جمله ترتیل‌خوانی قرآن، تواشیح و سخنرانی نیز برنامه‌ریزی شده، حتی در برخی از این مکان‌ها برنامه‌های ویژه‌تری مانند مداحی و دمامه‌زنی نیز در نظر گرفته شده است. غرفه محصولات خانوادگی نیز در برخی از این بوستان‌ها وجود دارد.

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد گفت: پویشی به نام مشهد مهربان متناسب با ماه مبارک رمضان برنامه‌ریزی شده تا مردم بتوانند در آزادی زندانیانی که جرایم غیر عمد دارند، مشارکت کنند.

نعمتی ادامه داد: در هر کدام از بوستان‌های حجاب، بهار، بهشت، نیلوفر آبی، گل‌آرا، اردیبهشت، سحر، کوهسنگی، پژوهش، ملت، رودپارک و نیلوفر بخشی از این برنامه‌ها اجرا می‌شود. برخی بوستان‌ها فعالیت‌های تخصصی متناسب با تم و فضای پارک را نیز برنامه‌ریزی کرده‌اند. این برنامه‌ها در برخی بوستان‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: غرفه‌های متفاوتی برای کودکان در بوستان‌ها در نظر گرفته شده که شامل بازی‌ها و تفریح‌های ویژه کودکان است. موارد آموزشی و بازی‌های گروهی نیز در این غرفه‌ها وجود دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->